ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek
 
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSzF) Eckrich Diána és Eckrich Zsolt egyéni vállalkozók, mint Szolgáltató és a Szolgáltató által a www.naturebrand.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Felhasználó jogait és kötelezettségeit tartalmazza. Az ÁSzF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Szolgáltató vagy megbízottja által történik.
 
Szolgáltató adatai:
 
Név: Eckrich Diána (alanyi adó mentes egyéni vállalkozó, kisadózó) és Eckrich Zsolt (alanyi adó mentes egyéni válllakozó, kisadózó)
Székhely cím: 1214 Budapest, Erdősor utca 103.
Telefonszám: +36202395523
 
Vásárlás menete
 
A  www.naturebrand.hu oldalon elektronikus megrendelés formájában leadott vásárlás lehetséges.
A vásárláshoz regisztráció szükséges, melynek alapvető célja, hogy Felhasználó számlázási és szállítási adatait Szolgáltató pontosan adminisztrálva megkapja és azokat a pontos megrendelés teljesítéshez felhasználja.
A megrendelés lemondható, törölhető írásos úton, a naturebrandshop@gmail.com e-mail-re küldött elektronikus levéllel, hivatkozással a rendelés kódjára, és a Felhasználó további adataira.
A webshopon történő megrendelést (esetleg annak lemondását is) Szolgáltató minden esetben e-mail-ben visszaigazolja. A webshopon kereszül leadott megrendelések adatait Szolgáltató a webáruházban illetve levelező rendszerében tárolja.
 
Regisztráció
 
A regisztráció során megadott adatokért a Felhasználó tartozik felelősséggel. A Felhasználó vállalja, hogy a megadott adokban bekövetkező változásokról Szolgáltatót időben értesíti, valamint hogy a megadott adatok hiánytalanok és a valóságnak megfelelnek. Téves adatok megadásából származó hibáért Szolgáltató nem felel. 
 
Termékkínálat
 
A weboldalon található termékek (Kínálat) elérhetősége minden esetben fel van tűntetve - a termékek státusza az alábbi lehet:
  • Raktáron - a termék néhány napon belül elérhető. Általában megrendelést követő munkanapon Szolgáltató által feladásra kerül.
  • Készlethiány esetében a termék sajnos nem rendelhető.
Szolgáltató a mindenkori árváltoztatás jogát fenntarja!
 
Megrendelés
 
Szolgáltató törekszik arra, hogy a weboldalon megrendelhető termékek képei azonosak legyenek a megrendelt termékkel. Kisebb eltérések azonban előfordulhatnak. Ezek a termék felhasználását nem befolyásolják.
 
A termékekért fizetendő ár, a honlapon feltűntetett ár, mely az Általános Forgalmi Adót nem tartalmazza, mivel Szolgáltató Alanyi Áfa Mentes körbe tartozik. (A megvásárolt árukat tartalmazó számlának így ÁFA tartalma nincsen, visszaigényelni ÁFÁ-t ez alapján nem lehetséges.) A termékek ára magyar Forintban van feltűntetve.
 
A megrendelésért fizetendő ár a termék árából és a szállítási díjból tevődik össze. A szállítási díj függ a szállítási és fizetési módtól is. Preferált fizetési mód az előre utalás illetve az online bankártyás fizetés. Lehetőség van utánvétes fizetésre is. Az utánvétkezelés költsége 400 Ft a szállítási díjon felül.
 
Fizetési mód, szállítás, átvétel
 
A termékek megrendelésekor kiválasztandó a fizetés és a szállítás módja, melyek a szállítás menüben megtekinthetők.
 
Személyes átvételre nincsen lehetőség.
 
Az előrefizetés online bankkártyás fizetéssel lehetséges.
 
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
 
Ha a Barion online bankkártyás fizetés technikai okokból (pl. rendszerkimaradás, vagy a kettős hitelesítés hiánya miatti meghiúsulás) nem teljesül, Felhasználó az e-mail visszaigazolásban kapott bankszámlaszámra banki átutalással teljesítheti a megrendelés kifizetését.
 
Amennyiben nem teljesül sem a Barion online bankkártyás fizetés, sem az átutalás, és egyéb visszajelzés sem érkezik Felhasználótól, Szolgáltató törli a megrendelést.
 
Megrendelések visszaigazolása
 
A megrendelésről Felhasználó automatikus "nem visszaigazolt" visszaigazolást kap. Ha szolgáltató mindent rendben talál, "visszaigazolt" megrendelés visszaigazolást küld vagy - szükség esetén - "felfüggesztett" státuszba helyezi a megrendelést és további információt kér be Felhasználótól a rendelés pontos teljesítése érdekében.  A megrendelt termékek kézbesítésének elindításakor a megrendelések státusza "teljesített"-re változik.
 
Elállás joga
 
Hivatkozva az interneten történtő vásárlásokra vonatkozó magyar törvényben meghatározott keretekre, Felhasználó a megrendelt áru készhezvételétől számított 14 munkanapon belül élhet az elállás jogával. 
 
Felhasználó elállása esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül a Szolgáltató székhely címére visszajuttatni. 
Elállás esetén Szolgáltató 14 munkanapon belül banki átutalással visszatéríti Felhasználó által megrendeléskor fizetett összeget.
 
A termék visszaküldésének költsége a Felhasználót terheli.
 
Kellékszavatosság
 
Szolgáltató a vásárláskor a termékben már meglévő hibákért kellékszavatossági felelősséggel tartozik. Szolgáltató lehetőséget biztosít Felhasználónak a termék cseréjére, vagy amennyiben ez nem lehetséges, akkor a vételár és a szállítási költség visszatérítésére. 
 
Online vitarendezés
 
Ha az online vásárlás során probléma merült fel, és a vitát nem tudja rendezni a Szolgáltatóval, panaszát a következő platformon keresztül egy jóváhagyott vitarendezési testület elé terjesztheti: Online Vitarendezés.
 
Budapest, 2019.08.05.
Frissítve: 2021.11.16.